Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Termékeink
TYTAN Styro 753 homlokzati EPS hungarocell és XPS ragasztásához  - 750 ml/tubus
4.000 Ft (3.150 Ft + ÁFA)
Menny.:tubus

TYTAN Styro 753 homlokzati EPS hungarocell és XPS ragasztásához - 750 ml/tubus

4.000 Ft (3.150 Ft + ÁFA)
Menny.:tubus

Paraméterek

Alkalmazás: Épületek külső hőszigetelése során ragaszthatóak vele az XPS és EPS táblák homlokzati falakhoz, tetőkhöz és alapzatokhoz, minden tipikus aljzathoz, úgy mint: beton, fa, kerámia téglák, szilikát falazó elemek
Kihozatal akár 14 m² (szig. felület)
Felhasználási hőm. +0°C-tól +30°C-ig
Flakon hőm. +10°C-tól +30°C-ig
Nyitott idő ≤ 5 perc
Korrekciós idő ≤ 15 perc
Dűbelezhető 2 óra elteltével
Hővezetési együttható (λ) <0,036 W/mK
Polcidő 12 hónap
ETICS tanúsítvány AT-15-7493/2008
Szín kék

Leírás

Tytan Professional Styro 753 ragasztót kifejezetten külső hungarocell hőszigetelés ragasztásához fejlesztették. Épületek külső hőszigetelése során ragaszthatóak vele az XPS és EPS táblák homlokzati falakhoz, tetőkhöz és alapzatokhoz, minden tipikus aljzathoz, úgy mint: beton, fa, kerámia téglák, szilikát falazó elemek

 

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez  Erős, tartós és hitelesített tapadás a polisztirol táblákon és más tipikus építőanyagokon

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez Csökkenti a hőhidakat

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez 7x könnyebb a munka

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez 5x erősebb a ragasztás

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez 3x gyorsabb, felgyorsítja az épület leszigetelését

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez 2 óra elteltével dűbelezhető

STYRO 753 Ragasztó külső hőszigetelő elemekhez Alacsony nyomású, speciális formula biztosítja a stabilitást, megakadályozza a deformációt

 

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

 

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

2.  amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!