Paraméterek
Hőszigetelő lemez mérete: | 61,5 x 126,5 cm |
Hővezetési tényező: | 0,035 W/mK |
Rendelési információ | Csak egész, bontatlan csomagot tudunk szállítani! Mivel webshopunk nem kezeli a törtszámokat, egészre kerekítve tud rendelni. A pontos mennyiség a rendelése visszaigazolásában lesz látható! |
Leírás
Csak egész csomag rendelhető !
20 m3 feletti rendelés esetén, a szállítás ingyenes!
Az AUSTROTHERM XPS® TOP 70 TB SF termoplasztikusan kötött többrétegű, de homogén anyagú, nagy vastagságú rózsaszínű extrudált polisztirol hab. A zárt cellaszerkezetű anyag vízfelvétele elhanyagolhatóan kicsi, s így kiváló hőszigetelő képessége tartós nedvességhatás esetén sem romlik. Az épületek élettartama alatt az extrudált hab nagyon jó mechanikai tulajdonságai sem változnak. Az AUSTROTHERM XPS® TOP TB SF termékek széndioxid gáz habosításúak, így FCKW-t és HFCKW-t (halogénezett és részben halogénezett szénhidrogéneket, freonokat) nem tartalmaznak
Talajon fekvő padlóban, talajvíz, talajnedvesség elleni szigeteléssel nem védetten, különlegesen nagy terhelhetőséggel. Lefele hűlő födémen, beton, vasbeton aljzat alatt, különlegesen nagy terhelhetőséggel.
Lapostető, fordított rétegrendű parkolótetőben, különlegesen nagy terhelhetőséggel
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36-70-77-99-377 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (üvegszövet ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!
FONTOS:
Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!