Paraméterek
Egyedi azonosító kódja(TA) | 146-57949023645 |
Az építési termék neve | Austrotherm AT-H80 homlokzati hőszigetelő lemez |
Alkalmazás: | homlokzat, födém, pincefödém |
Hőszigetelő lemez mérete: | 50 x 100 cm |
Hővezetési tényező: | 0.038 W/mK |
Rendelési információ | Csak egész, bontatlan csomagot tudunk szállítani! Mivel webshopunk nem kezeli a törtszámokat, egészre kerekítve tud rendelni. A pontos mennyiség a rendelése visszaigazolásában lesz látható! |
Leírás
Austrotherm AT-H80 homlolzati hőszigetelő lemez. Időtálló minőség, új épületek, és régi homlokzatok szigetelésére, felújítására. Szinte valamennyi, az építési gyakorlatban előforduló falszerkezetre – beton, tégla, előregyártott elemekből szerelt fal hőszigetelésére alkalmas.
Ház külső hőszigetelésére homlokzati fehér hungarocell illetve a 30%-kal jobb hőszigetelő képességű grafitos nikecell vagy homlokzati kőzetgyapot alkalmazható.
A szükséges homlokzati szigetelés mennyiségének kiszámolása: teljes felület mínusz a nyílászárók mérete, + ráhagyás: 5-10 %, egész csomagra kerekítve
Egy HŐSZIGETELŐ RENDSZER ezen termékeket tartalmazza:
1. Homlokzati fehér hungarocell, illetve grafitos nikecell vagy homlokzati kőzetgyapot.
4. Ragasztó a szükséges mennyiség felújítások során: 9-10kg/m2 (meglévő vakolt fal szigetelése esetén), új építés esetén: 8-9kg/m2 (új fal esetén). Fontos, hogy mindig a szigetelőanyagunkhoz való ragasztót alkalmazzuk csak!
5. Üvegszövet (üvegszövet háló) szükséges mennyiség: felületek + 10% --> felkerekítve 50m2 egész tekercsre
6. Dübel szükséges mennyiség: 6db/m2. Új fal esetén, a szigetelés vastagsága +3,5-4,5cm, meglévő fal dübelezésénél a szigetelés vastagsága + 5,5cm méretű dübelt válasszunk.
7. Hálós élvédő üvegszövettel 2,5m/szál
8. Vízorros élvédő 2,5m/szál
9. Nyílászáró csatlakozó profil az ablakok köré 2,4m/szál
10. Indítósín 2,5m/szál - Az épület kerületét kellene felmérni.
11 Vakolat alapozó 0,2kg/m2 anyagszükséglettel 5kg illetve 20kg /vödör kiszerelésekben
12. Homlokzati vakolatok 25kg/vödör kiszerelésben, színkártya alapján is rendelhetünk, DE AJÁNLOTTABB SZÍNMINTÁT kérni, és próba festést végezni egy polisztirol táblára, és az alapján választani!!!
Csatolt dokumentumok
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36-70-77-99-377 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (üvegszövet ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!
FONTOS:
Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!