Paraméterek
Csomagolás | TÁBLÁS |
Kiszerelés | 2,4 m2 / csomag, 57,6 m2 / raklap |
Alkalmazás: | Homlokzati hőszigetelésekhez |
Hővezetési tényező: | 0.034 W/mK |
Tábla méret: | 60 x 100 cm |
Leírás
KNAUF FKD N Thermal bazalt ásványi szálakból készült, műgyanta kötőanyagú,
teljes keresztmetszetében víztaszító (hidrofóbizált) tulajdonságú kőzetgyapot termék.
Alapadatok:
Hővezetési tényező: λ = 0,034 W/mK
Tűzzel szembeni viselkedés osztálya: A1
Előnyei:
- Kiváló hőszigetelő tulajdonságok. Legkedvezőbb érték a kontakt hőszigetelő rendszerekhez ajánlott ásványgyapot szigetelőanyagok között
- Nem éghető (A1), javítja az épület passzív tűzbiztonságát
- Jobban elnyeli a környezeti zajt
- Kiváló páraáteresztő képesség, nem növeli a falszerkezet páradiffúziós ellenállását
- Jó mérettartás, a rendszerben beépített termék megőrzi tulajdonságait
- A hőszigetelési követelmények kisebb vastagsággal is elérhetők
- A szigetelőanyag kis testsűrűsége miatt kevésbé terheli a tartószerkezetet
Felhasználási terület:
Az FKD-N Thermal kőzetgyapot táblák hő-, hang- és tűzvédelmi szigetelés kialakítására szánt termékek,
külső (határoló) falak kontakt homlokzati hőszigetelő rendszereiben (ETICS), amelyekben a hőszigetelő anyagot
dűbelezéssel és ragasztással rögzítik a fogadófelületre. Mechanikai rögzítéshez a fém beütőszeges, vagy csavaros dűbelek használatát ajánljuk,
amelyek fő előnye, hogy alkalmazásuknak köszönhetően megszüntethetőek a hőhidak.
Az FKD-N Thermal alkalmazásához, a dűbelek hosszának és mennyiségének meghatározásához kövesse a Knauf Insulation beépítési útmutatóját.
Kiszerelési egység: 2,4 m2/csomag;
A termék csak egész csomagos kiszerelésben és RENDSZERBEN (homlokzati kőzetgyapot, ragasztó, háló, alapozó, vakolat) rendelhető !
Csatolt dokumentumok
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36-70-77-99-377 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (üvegszövet ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!
FONTOS:
Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!