Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

ISOVER Domo Plus 0,038 üveggyapot 5 cm vastag 19,68m2/tekercs INGYENES szállítással

Válasszon méretet:
15.000 Ft (11.811 Ft + ÁFA)
Menny.:tekercs
Legkisebb rendelhető mennyiség: 24!
Egységár: 762,20 Ft/m2 (bruttó)
Elérhetőség: Raktáron

Paraméterek

Csomagolás TEKERCSES
Alkalmazás: Padlásfödémre, tetőtérbe szarufa közé, könnyűszerkezetes házfalba,
Hővezetési tényező: 0.038 W/mK
Tűzvédelmi osztály A1 - nem éghető
Kiszerelés 19,68 m2 / tekercs
Raklap mennyiség 24 tekercs x 19,68 m2 = 472,32 m2 Csak egész raklap rendelhető!

Leírás

A fenti ár: Ft / tekercs   akciós ár! Egész raklapos rendelés esetén !

Egész raklap 5cm vastagságban 24 tekercs x 19,68m2 = 472,32m2.

Csak egész raklap rendelhető 

ISOVER DOMO PLUS - Nem járható üveggyapot.

Páraáteresztő, rugalmas, hézagmentesen kitölti a rendelkezésre álló teret. Ellenáll a kártevőknek, rágcsálóknak, rovaroknak Alkalmazható tetőtér-beépítéseknél, szarufák és szelemenek között és alatt, nem járható padlásfödémeknél, járható padlásfödémeknél párnafák között, álmennyezeteknél hangelnyelő anyagként, nem terhelhető szigetelésként magastetőkhöz, ferde és vízszintes felületekhez, nem járható padlásfödémek, koporsó födémek esetén.

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

 

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

FONTOS:

Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!