Paraméterek
Anyaga | Oldó- és lágyítószermentes, alacsony viszkozitású tiszta akrilát ragasztóanyag, PET hálóerősítéssel, UV-stabilizált, fekete, jól formálható PP hordozórétegen, elválasztópapírral. |
Tekercsszélesség | 60 mm / 100* mm (*osztott elválasztó papírral) |
Tekercshossz | 25 m |
Ragasztási hőmérséklet sima felületen | -5 °C-tól (temperált tárolás javasolt) |
Ragasztási hőmérséklet flíz felületen | 0 °C-tól (temperált tárolás javasolt) |
Működőképesség | -40 °C-tól +80 °C-ig |
Tárolási idő | 2 év, eredeti dobozában, közvetlen hőforrástól távol tartva |
Megfelelőség | Megfelel a következő szabványoknak:DIN 4108-7 és DIN 4108-11, DTU 31.2 (F), SIA 180, SIA 232/1 (CH), ÖNORM B 8110-2 (A), ÖNORM B 2340 |
Leírás
Dörken DELTA-MULTI-BAND® FLEXX ragasztószalag – univerzális megoldás fóliákhoz
A DELTA-MULTI-BAND® FLEXX kiváló minőségű, univerzális ragasztószalag, amely tökéletes választás építőipari fóliák ragasztására és javítására, kül- és beltérben egyaránt. Kifejezetten ajánlott flíz típusú fóliákhoz, de jól tapad kemény műanyagra, fémre, fa építőlemezekre, csiszolt fára és betonfelületre is.
✔️ Erős tapadás flíz felületeken
✔️ Használható -5 °C-tól, esőálló kivitel
✔️ Kiemelkedő UV- és öregedésállóság
✔️ Kompatibilis minden DELTA® fóliával (a felső, nyomtatott oldalon)
✔️ Diszkrét, fekete szín sötét fóliákhoz
Ideális megoldás átlapolások, illesztések, csatlakozások hosszú távú, vízzáró tömítésére.
.
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36 30 192 32 55 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
2. amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!