Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Termékeink
Bramac Műanyag Rovarháló- Szellőzőszalag FEKETE 10cm széles 5m/tekercs

Bramac Műanyag Rovarháló- Szellőzőszalag FEKETE 10cm széles 5m/tekercs

Leírás

Bramac Műanyag Rovarháló- Szellőzőszalag az eresznél az alátéthéjazat alatti és feletti légréseket védi a madarak bejutása ellen, egyben biztosítja a szellőzőlevegő bevezetését a héjazat alá.

Sík és hornyolt tetőcserép esetén egyaránt alkalmazható.

Anyag: kemény PVC

Színválaszték: vörös, fekete

Hosszúság: 5,0 m

Szélesség: 10,0 cm

Vastagság: 1,3 mm

Szellőző keresztmetszet: 538 cm² / fm

Tömeg: 0,47 kg / tekercs

Szükséglet:1 tekercs / 5,0 eresz fm

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

 

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

2.  amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!