Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Baumit StarContact ragasztó lábazati XPS ragasztáshoz - 25kg/zsák

3.969 Ft (3.125 Ft + ÁFA)
Menny.:zsák
Egységár: 158,75 Ft/kg (bruttó)
Elérhetőség: Raktáron

Paraméterek

Anyagszükséglet kb. 8-10 kg/m2 EPS-, XPS-nél, 12-14 kg/m2 homlokzati kőzetgyapotnál.
Kiadósság kb. 2,5 - 3,1 m2/zsák EPS-, XPS-nél, 1,78 - 2,1 m2/zsák homlokzati kőzetgyapotnál.
Vízszükséglet kb. 6 - 7 l / zsák
Csomagolási egység 25 kg / zsák, csak egész zsák rendelhető!

Leírás

Cementbázisú, kiváló minőségű, por alakú ragasztó EPS 80 Fehér, EPS 80 Grafit, Ásványi és LÁBAZATI lemezek ragasztásához és tapaszolásához valamint üvegszövet beágyazásához. Tapaszként is alkalmas betonfelületre.

Kiszerelés: 25 kg/ zsák, 48 zsák/ raklap.

FONTOS: a gyárak felszámolnak csomagolási és úthasználati díjat, valamint raklap díjat. Ezek plussz költséget jelentenek majd. A szállításkor visszavett EUR raklapokat visszavonjuk a végszámlánál!

Szükséges mennyiség felújítások során: 9-10 kg/m2  (meglévő vakolt fal szigetelése esetén, ragasztáshoz és tapaszoláshoz felhasznált mennyiség összesen).

Szükséges mennyiség új építés esetén: 8-9 kg/m2 (új fal esetén ragasztáshoz és tapaszoláshoz felhasznált mennyiség összesen).

A netes akciós rendszerekben található 5-6 kg/m2 anyagmennyiségeknél egy pótrendeléssel számoljon még, mert BIZTOSAN nem lesz elég!! A pótrendelés extra szállítás költséggel jár.

EPS 80 fehér rendszerekhez: az alap ragasztók elégségesek: DuoContact, ProfiContact.

EPS 80 GRAFIT – EPS 80 Grafit Reflex rendszerekhez: alapragasztók kizárva (előbbi felsorolás)! Használható: ProfiContact, StarContact.

Homlokzati kőzetgyapotokhoz: StarContact.

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (dryvit ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

 

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

FONTOS:

Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!