Paraméterek
Egyedi azonosító kódja(TA) | 146-60102434331 |
Az építési termék neve | AUSTROTHERM GO OFFICE gipszlapos padlásfödém hőszigetelés |
Alkalmazás: | Padlók, födémek járható szigetelése. |
Hőszigetelő lemez mérete: | 51,5 x 101,5 cm |
Élképzés | lépcsős |
Hővezetési tényező: | 0.037 W/mK |
Leírás
Austrotherm GO Office járható szigetelés gipszrosttal
AUSTROTHERM GO hőszigetelő elemek, alsó rétege AUSTROTHERM AT-N100 lépésálló polisztirol lemez, felső rétege pedig gipszrost. Új és régi épületeknél egyaránt alkalmazható padlók, padlások, födémek, búvóterek hőszigetelésére. Az elemek csap-hornyos élképzésűek, így az AUSTROTHERM Padlaphoz hasonlóan, egy rétegben is hőhídmentes szigetelést adnak, száraz technológiával, szilárd járófelületet képeznek. Az AUSTROTHERM GO elemek a szokásos famegmunkáló szerszámokkal alakíthatók. A nyers födémet a munka megkezdése előtt alaposan meg kell tisztítani, ha a födém egyenetlen felületű, AUSTROTHERM GO kiegyenlítő réteg alkalmazásával, sík felületet kell képezni. Szükség esetén AUSTROTHERM GO párafékező fólia terítése javasolt. Az első sor tábla fektetése előtt a csapokat le kell vágni, a falak mentén peremszigetelő sáv alkalmazása javasolt.
AUSTROTHERM GO elemeket vízszintes felületen, fektetve kell tárolni! Az expandált polisztirolhab termékeket, így az AUSTROTHERM GO táblákat, mechanikai sérüléstől, és tartós tárolás esetén víztől és közvetlen ultraibolya sugárzástól (napsugárzás) védeni kell. A tárolási feltételek betartása mellett a polisztirolhab termékek korlátlan ideig felhasználhatók.
0,5m2/tábla méretben
20db/raklap kiszerelésben rendelhető (10m2/raklap)
Csak egész raklap rendelhető! (20 tábla)
Csatolt dokumentumok
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36-70-77-99-377 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
2. amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!