Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

THERMOMASTER Mosaik lábazati vakolatalapozó

Elérhetőség: Raktáron

Paraméterek

Kiszerelés 10 kg / vödör
Anyagszükséglet 0,2-0,3 kg/m2 az alapfelület nedvszívó képességétől, valamint a hígítástól függően. Szükség esetén maximum 0,1 l/10 kg tiszta vízmennyiséggel hígítható.
Felhasználási hőmérséklet (+)5°C és (+)25°C (aljzat és környezeti hőmérséklet) között, erős huzattól és napsütéstől védetten.
Száradási idő ~24 óra, 20°C-on, ideális körülmények között. Kedvezőtlen időjárási hatások (pl. alacsonyabb hőmérséklet, magasabb páratartalom) a száradási időt meghosszabbítják.
Eltarthatóság eredeti, zárt csomagolásban a gyártási időtől számított 24 hónapig, száraz, hűvös, közvetlen napsugárzástól és fagytól védett helyen, (+)5°C és (+)25°C közötti hőmérsékleten. A megkezdett, de teljesen el nem használt vödröket azonnal vissza kell zárni, a maradék anyagot minél előbb felhasználni.

Leírás

A THERMOMASTER MOSAIK lábazati vakolatalapozó, műanyag diszperziós lábazati vakolatok ásványi alapfelületének előkészítésére alkalmas alapozó. Víz, ásványi töltőanyagok, műanyag diszperziós kötőanyag, pigment és additív készre kevert, fehér színű, szemcsék keveréke. Régi és új épületeken egyaránt, kül-és beltérben, műanyag diszperziós lábazati vakolatok ásványi alapfelületének előkészítésére alkalmas. Az alapozás megkezdése előtt figyelni kell arra hogy, az alapfelület legyen száraz, fagy,- kivirágzás,- pormentes, teherbíró, tiszta, laza részektől mentes, de ne legyen víztaszító. A meglazult, sérült rétegeket el kell távolítani, majd a felületen lévő hibákat az alapozást megelőzően kijavítani. A THERMOMASTER MOSAIK lábazati vakolatalapozót használat előtt alapos fel kell keverni, azután ecsettel, hengerrel, esetleg gépi szórással a felületre egyenletesen felhordani. 24 óra elteltével ideális körülmények között,  20°C-on megszárad, és kezdhetjük a vakolás. Kedvezőtlen időjárási hatások (pl. alacsonyabb hőmérséklet, magasabb páratartalom) a száradási időt meghosszabbítják.

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (dryvit ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

 

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

FONTOS:

Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!