Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Kérjük, ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Termékeink
Bramac Pro Plus Resistant 140g/m2 páraáteresztő tetőfólia - 75m2/tekercs
80.000 Ft (62.992 Ft + ÁFA)
Menny.:tekercs

Bramac Pro Plus Resistant 140g/m2 páraáteresztő tetőfólia - 75m2/tekercs

80.000 Ft (62.992 Ft + ÁFA)
Menny.:tekercs

Leírás

Bramac Pro Plus Resistant 140g/m2 páraáteresztő tetőfólia a Resistant polipropilén felső rétegnek köszönhetően ellenáll a faanyag védőszerek vízlágyító hatásának, ennek köszönhetően a tetőfólia vízzárása hosszú távon biztosított. A beépített tetőterek korszerű alátéthéjazata, alkalmazása esetén elhagyható a tetőfólia és a hőszigetelés közötti légrés. Felülettömegének és magas szakítószilárdságának köszönhetően közvetlenül deszka vagy OSB aljzatra is fektethető.

Anyag:3 rétegű PP, Resistant felülettel

Szín:zöld/fekete

Ragasztósáv: nincs

Páraáteresztő képesség (sd):0,02 ± 0,01 m

Hosszúság:50 m

Szélesség:1,50 m

Felület tömeg:140 ± 10 g/m2

Tekercs felület:75 m2

Tekercs súly:kb. 10,5 kg

Tűzállóság:E

Ellenállás vízáthatolással szemben: W1

Ellenállás vízáthatolással szemben (öregedés után): W1

Szakítószilárdság:260 ± 30 N/50 mm, 200 ± 30 N/50 mm

Szakítószilárdság (öregedés után):210 ± 30 N/50 mm, 180 ± 30 N/50 mm

Ellenállás szakadással szemben (szeg):190 ± 30 N/50 mm, 220 ± 30 N/50 mm

Hajlíthatóság hidegen: -20 °C

Vízzáróság:>3500 mm

UV-állóság:4 hónap

Hőállóság: -40 °C-tól +80 °C-ig

Szükséglet: tető m2 + 15%

MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

 

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

2. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.

3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.

5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!

6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

2.  amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!