Paraméterek
Alkalmazás: | Ragasztó kültéri felhasználásra Baumit homlokzati hőszigetelő lemezek EPS, ásványi és XPS valamint fa, vagy faforgács alapfelületre történő ragasztásához. |
Anyagszükséglet: | kb. 2 kg / m2 sima felületen |
Kiadósság | kb. 17 m2 / vödör |
Csomagolási egység | 25 kg / vödör, csak egész vödör rendelhető! |
Leírás
Baumit DispoFix vödrös ragasztó felhasználásra kész, jó tapadású, paszta állagú, oldószermentes ragasztó Baumit EPS és ásványi homlokzati hőszigetelő rendszerekhez, teljes felületi ragasztásához fafelületekre.
Baumit DispoFix vödrös ragasztó alkalmazása
Az alap legyen tiszta, száraz, jó teherbírású, fagy-, por-, sókivirágzás- és laza részektől mentes.
Nem lehet víztaszító.
Ne következzen be utólagos átnedvesedés!
Baumit DispoFix vödrös ragasztót lassan forgó keverőszárral alaposan keverjük át. Feldolgozási idő kb. 1,5 óra.
Baumit DispoFix vödrös ragasztót teljes felületre fogazott glettvassal hordjuk fel az alapfelületre és/vagy a hőszigetelő lemezre. A felület és a levegő hőmérséklete +5 °C felett legyen a feldolgozás és a kötés ideje alatt. A feldolgozás és a kötés ideje alatt a homlokzatot a közvetlen napsugárzástól, az esőtől vagy az erős széltől meg kell védeni (pl. állványvédő háló). A levegő magas páratartalma vagy alacsonyabb hőmérséklete jelentősen meghosszabbíthatja a száradási és a várakozási időt!
Amennyiben szükséges, megfelelő dübeleket is használjunk.
Csatolt dokumentumok
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@hoszigvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36 30 192 32 55 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is ( ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
2. FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)
- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
3. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
2. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
3. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik. (7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
4. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
5. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
6. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
1. a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
2. amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!